PONUDBA

Izbirate lahko med naslednjimi vrstami oglasov...

CELOZASLONSKI OGLAS

Celozaslonski oglas predstavlja najbolj izpostavljen način oglaševanja na digitalnih zaslonih v avtobusih LPP, saj oglasno sporočilo zapolni celotno polje zaslona. Oglasno sporočilo je dinamično, predvaja se v obliki animacije ali video vsebine. Možna je umestitev tv in drugih video formatov z govorjenimi podnapisi ali drugo animacijo.

Primer celozaslonskega oglasa.

OGLAS V MASKI

Oglasno sporočilo v maski deluje na enak način kot celozaslonski oglas, le da se sporočilo predvaja znotraj maske in je predvajalno polje za oglasno sporočilo manjše. Maska okoli predvajalnega polja vsebuje polja z različnimi uredniškimi vsebinami, kot so: horoskop, na današnji dan, ali ste vedeli, sms polje, obvestila prevoznika, itd.

Primer oglasa v maski.

NAPOVEDNIK

Namenjen je oglaševanju dogodkov v posebni in prepoznavni obliki, s sliko, izpostavljenim datumom in strukturiranim opisom. Primeren je za oglaševanje kulturnih prireditev, delavnic, športnih dogodkov, koncertov, izobraževalnih tečajev, napovedi kinematografskih predstav in drugih dogodkov.

Primer napovednika.

PR OBJAVA

PR objava predstavlja plačljivo vsebino, napisano in oblikovano v slogu uredniških vsebin. Predvaja se v maski. Primerna je za samostojno objavo in za učinkovito dopolnitev oglasnih kampanj z dodatno vsebinsko izpostavitvijo oglaševanega izdelka, storitve ali dogodka.

Primer PR objave.

LOKACIJSKO PROŽENJE

Omogoča predvajanje oglasa le na želenem območju, kar omogoča bolj ciljno usmerjeno lokacijsko oglaševanje. Z lokacijskim proženjem oglaševalec cilja na potnike, ki se zadržujejo v neposredni bližini prodajnega mesta oglaševanega izdelka ali storitve in tako neposredno spodbuja k nakupu oziroma akciji. Uporabno je za samostojne oglasne akcije ali kot dodatna izpostavitev poleg oglaševanja na celotni mreži zaslonov.

ČASOVNO PROŽENJE

Omogoča predvajanje oglasa le ob vnaprej določeni uri, kar omogoča oglaševalcem, da lahko s svojim sporočilom dosežejo točno določeno ciljno publiko oziroma svoje sporočilo oglašujejo v točno določenem delu dneva. Uporabno je za samostojne oglasne akcije ali kot dodatna izpostavitev poleg oglaševanja na celotni mreži zaslonov.

380

ZASLONOV

 MINIMALNO

19.000

PREDVAJANJ DNEVNO

135

AVTOBUSOV

MINIMALNO

570.000

PREDVAJANJ MESEČNO

90 %

OPAZNOST MEDIJA

MESEČNI DOSEG OKOLI

4.000.000

PREPELJANIH POTNIKOV

15 MIN

PREDVAJALNI BLOK

 MESEČNI DOSEG OKOLI

200.000

UNIKATNIH POSAMEZNIKOV

REFERENCE

MAGISTRAT INTERNATIONAL

“Z Zaslonom smo sodelovali pri 21-dnevnem oglaševanju, ki je vključeval lokacijske točke. S sodelovanjem smo bili zelo zadovoljni, saj so zelo odzivni in prilagodljivi. Vedno so nam bili na voljo tudi za nasvete in kakršnokoli pomoč, tako da smo lahko uspešno izvedli kampanije, ki smo si jih zamislili.”

EVA HOMAN – MARKETING, MAGISTRAT INTERNATIONAL
M SERVIS

“Z zaslonom smo sprva sodelovali preko njihove odlične akcije 1+1 gratis, saj smo namesto 7 dni dobili kar 14 dni oglaševanja. Nato se nam je porodila ideja, da bi na novo obudili sms pasico, ki smo jo poimenovali kar “Študent pasica“.

Z oglaševanjem smo zelo zadovoljni saj so izredno korektni. Vedno dobim kakšen dodaten popust ali kakšen dan več oglaševanja. Toplo priporočam vsakomur, ki želi biti viden širši publiki Ljubljani.”

Sanja Bjeljarević, Agencija m servis
LIDL

Lidl Slovenija se je za svojo 10. obletnico odločil za ekskluzivni zakup v času tiskovnih konferenc, ki so jih med drugim izvedli tudi na avtobusu. Avtobus je vozil na posebni liniji s posebnim predvajalnim blokom. Po končani enotedenski kampanji ekskluzivnega zakupa, so nadaljevali še s klasičnim oglaševanjem na celotni mreži ljubljanskega potniškega prometa.

LIDL SLOVENIJA