Z majem se je mreža Zaslon prikazovalnikov v avtobusih povečala še v Mariboru. V Mariboru je na novo opremljenih 35 avtobusov mestnega potniškega prometa Marprom, s kar 70 zasloni. Celotna mreža zaslonov v transportu v Sloveniji tako trenutno zajema kar 460 zaslonov na skupno 180 avtobusih.

Vsebina ostaja podobna

V Mariboru je predvajalni blok, tako kot v Ljubljani, sestavljen iz maksimalno 50 % komercialnih vsebin, kar pomeni, da večino bloka sestavljajo vsebine informativne narave. Informativne vsebine so predvsem rubrike Siol.net in vreme, poleg njih pa lahko sledite še aktualnim lokalnim dogodkom in novostim pod rubriko “Mesto obvešča”. Dolžina predvajanjega bloka v Mariboru ostaja nekje med 15 in 20 minut, podobno kot v Ljubljani, vendar z različnimi komercialnimi vsebinami.

Vrste komercialnih vsebin oz. možnost zakupa različnih tipov oglasov ostajajo enaki kot v Ljubljani. Naročniki lahko izbirajo med celozaslonskim oglasom, oglasom v maski, PR objavo in napovednikom. Možen je tudi ekskluzivni zakup (v kombinaciji še z zunanjo polepitvijo avtobusa) in časovno proženje. Možnost lokacijskega zakupa oglaševanja za zdaj še ni možna.

Prihode avtobusov boste spremljali tudi v Mariboru

Napovednik postajališč na zaslonih bo v Mariboru uveden v enaki obliki kot v Ljubljani. V zgornjem delu zaslona se bo izmenjevala informacija o napovedi prihoda avtobusa na naslednji dve postajališči in obračališče ter možnost prestopov na naslednjem postajališču. Do takrat v zgornjem delu zaslona ostaja ura in datum. Uvedba napovednika postajališč v Mariboru bo najkasneje do konca leta.

Še nekaj statistike …

Potnike v avtobusu velikokrat imenujemo tudi “ujeto občinstvo”, vidnost medija in njegovih vsebin pa je kar 90 %. S širitvijo mreže, se bo oglas v obeh mestih predvajal najmanj 23.000-krat dnevno in najmanj 690.000-krat mesečno. V kolikor se bo oglas predvajal samo v Ljubljani, se bo zavrtel najmanj 19.000-krat v enem dnevu in v kolikor se bo predvajal samo v Mariboru, najmanj 4.000-krat dnevno.