Zaslon.si - logo
Home2021-12-01T10:39:16+01:00

DIGITAL SCREENS

A medium intended for users of public urban transport

OFFER
Contact

THE LARGEST NETWORK OF
DIGITAL SCREENS IN SLOVENIA!

460 SCREENS:

0

Ljubljana

0

Maribor

0

Celje

180 BUSES:

0

Ljubljana

0

Maribor

0

Celje

460 SCREENS:

Ljubljana:
380
Maribor:
70
Celje:
10

180 BUSES:

Ljubljana:
135
Maribor:
35
Celje:
10

Present also in Croatia.

CONTENT

Struktura predvajalnega bloka

The content structure on digital screens is designed as a medium intended for users of public urban transport. Within the content structure, high-quality and up-to-date content of informative and commercial nature is intertwined, to which passengers have access in real time while driving.

Komercialne vsebine
COMMERCIAL CONTENT
Commercial content includes advertisements from advertisers.
Informativne vsebine
INFORMATIVE CONTENT
Current daily news, information in the form of PR notices and event announcements, etc.
Servisna obvestila
SERVICE NOTICES
Station trailer, weather, city and carrier notices, etc.

The length of the playback block is adjusted to the length of the average duration of the trip in each city.

Ljubljana

15 to 20 minutes

(3 to 4 reps / hour)

Maribor

12 to 15 minutes

(4 to 5 reps / hour)

Celje

10 to 12 minutes

(5 to 6 reps / hour)

OFFER

CELOZASLONSKI OGLAS

Predstavlja najpogostejšo in najučinkovitejšo izpostavitev na digitalnih zaslonih. Predvaja se v pokončnem formatu in zapolni celotno polje digitalnega zaslona z izjemo zgornje stalne pasice, ki je namenjena napovedniku postajališč.

Oglasno sporočilo je dinamično, predvaja se v obliki animacije ali video vsebine. Objava statičnih oglasov ni možna. Vsa oglasna sporočila so brez zvoka. Možna je umestitev TV oglasa v pokončni maski s podnapisi ali brez.

Celozaslonski oglas je primeren za vse vrste oglasnih kampanj. Tako za produktno oglaševanje, kot za znamčenje.

Na voljo je široka ponudba kratkoročnih in dolgoročnih zakupov celozaslonskega oglasa z vključitvijo avtomatizirane menjave vsebine oglasnega sporočila preko različnih spletnih servisov.

NAVODILA ZA PRIPRAVO OGLASA

OGLAS V MASKI

Oglas v maski deluje na enak način kot celozaslonski oglas, le da se sporočilo predvaja znotraj maske uredniških vsebin (hkrati s spodnjima 'Horoskop' in 'Ali ste vedeli' pasicama).

Oglasno sporočilo je dinamično, predvaja se v obliki animacije ali video vsebine. Objava statičnih oglasov ni možna. Vsa oglasna sporočila so brez zvoka. Možna je umestitev TV oglasa v pokončni maski s podnapisi ali brez.

Oglas v maski je primeren za vse vrste oglasnih kampanj. Tako za produktno oglaševanje, kot za znamčenje.

Na voljo je široka ponudba kratkoročnih in dolgoročnih zakupov oglasa v maski z vključitvijo avtomatizirane menjave vsebine oglasnega sporočila preko različnih spletnih servisov.

NAVODILA ZA PRIPRAVO OGLASA

NAPOVEDNIK DOGODKOV

Namenjen je izpostavitvi raznovrstnih dogodkov v obliki 'napovednik maske', ki vsebuje do tri slike, izpostavitev datuma dogodka, naslova dogodka in kratek strukturiran opis dogodka.

Napovednik se na digitalnih zaslonih prikazuje v statični obliki z dinamično menjavo do največ treh slik. Izpostavitev je brez zvoka. Možna je umestitev animacije ali videa namesto slik.

Primeren je za izpostavitev kulturnih prireditev, gledaliških predstav, delavnic, športnih dogodkov, koncertov, izobraževalnih tečajev, napovedi kinematografskih predstav in drugih dogodkov.

Na voljo je široka ponudba kratkoročnih in dolgoročnih izpostavitev z možnostjo samostojnega in poljubnega objavljanja napovednikov dogodkov preko enostavnega spletnega uredniškega vmesnika, kjer lahko naročnik sam kreira vsebino, termine in frekvenco objav.

NAVODILA ZA PRIPRAVO OBJAVE

NAVODILA ZA PRIPRAVO VIDEO OBJAVE

PR OBJAVA

PR objava predstavlja plačljivo vsebinsko izpostavitev, napisano in oblikovano v slogu uredniških vsebin. Prikazuje se v obliki 'PR maske', ki vsebuje do tri slike, naslov in kratek opis vsebinske izpostavitve.

Vsebinska izpostavitev se na digitalnih zaslonih prikazuje v statični obliki z dinamično menjavo do največ treh slik. Izpostavitev je brez zvoka. Možna je umestitev animacije ali videa namesto slik.

Primerna je tako za samostojno objavo, kot tudi za učinkovito dopolnitev oglasnih sporočil (celozaslonski oglas ali oglas v maski) z dodatno vsebinsko izpostavitvijo oglaševanega izdelka, storitve ali dogodka.

Na voljo je široka ponudba kratkoročnih in dolgoročnih izpostavitev z možnostjo samostojnega in poljubnega objavljanja vsebinskih izpostavitev preko enostavnega spletnega uredniškega vmesnika, kjer lahko naročnik sam kreira vsebino, termine in frekvenco objav.

NAVODILA ZA PRIPRAVO OBJAVE

NAVODILA ZA PRIPRAVO VIDEO OBJAVE

LOKACIJSKO PROŽENJE

Omogoča predvajanje celozaslonskega oglasa in oglasa v maski le na želenem območju, kar pripomore k bolj ciljno usmerjeni lokacijski izpostavitvi oglasnega sporočila na digitalnih zaslonih.

Z lokacijskim proženjem naročnik izpostavitve cilja na potnike, ki se zadržujejo v neposredni bližini prodajnega mesta oglaševanega izdelka ali storitve in tako neposredno spodbuja k nakupu oziroma akciji.

Primerno je tako za samostojne oglasne kampanje, kot tudi za učinkovito nadgradnjo osnovne oglasne kampanje na celotni mreži digitalnih zaslonov.

Lokacijsko proženje je na voljo le v obliki celozaslonskega oglasa ali oglasa v maski.

ČASOVNO PROŽENJE

Omogoča času prilagojeno izpostavitev celozaslonskega oglasa ali oglasa v maski, kar pomeni, da se oglasno sporočilo predvaja le ob vnaprej določenem časovnem obdobju z namenom dosega točno določene ciljne demografske skupine potnikov.

Primerno je tako za samostojne oglasne kampanje, kot tudi za učinkovito nadgradnjo osnovne oglasne kampanje na celotni mreži digitalnih zaslonov.

Časovno proženje je na voljo le v obliki celozaslonskega oglasa ali oglasa v maski.

EKSKLUZIVNI ZAKUP

Predstavlja največjo in najobširnejšo izpostavitev vsebin na digitalnih zaslonih. Predvaja se v obliki celozaslonskega oglasa, možna pa je tudi kombinacija različnih izpostavitev (celozaslonski oglas, oglas v maski, napovednik dogodkov in PR objave).

Namenjen je oglaševalcem, ki želijo nekaj več. Omogoča namreč zakup celotnega komercialnega dela predvajalnega bloka (50% celotnega predvajalnega bloka – min. 7,5min oz. 450 sek.) na digitalnih zaslonih znotraj brandiranega avtobusa. Tovrstna izpostavitev je na voljo le na digitalnih zaslonih znotraj avtobusa, ki je na zunanjosti v celoti opremljen z oglasnimi sporočili dotičnega oglaševalca.

Poleg vsebin oglaševalca, drugo polovico predvajalnega bloka zapolnjujejo informativne vsebine, pri čemer se ene in druge vsebine predvajajo mešano izmenično.

MOBILNA INTERAKCIJA

Mobilna interakcija nudi nadgradnjo obstoječega celozaslonskega oglasa ali oglasa v maski na način do oglaševalcu omogoča vzpostavitev interakcije s potniki.

Potnikom oz. občinstvu digitalnih zaslonov omogoča, da s poslanim SMS sporočilom pridobijo več informacij o oglaševanih produktih, sodelujejo v nagradnih igrah, pridobijo vrednostne kode za popuste ali na svoj mobilni telefon nalagajo brezplačne mobilne vsebine.

Osnovni paket mobilne interakcije zajema:

  • Individualno ključno besedo na številki 6001
  • Zajem poslanih SMS-ov s strani uporabnikov
  • Pošiljanje povratnih sporočil
  • Izbrani način interakcije (nagradna igra, podelitev ugodnosti, vrednostne kode, itd.)
  • Ime pošiljatelja
  • Možnost uvoza/izvoza podatkov
  • Svetovanje pri pripravi/zasnovi interakcije
PRICE LIST

Fill out the form on the price list link.

REACH

0

transported passengers per month

0

unique individuals per month

MIN 0

plays per day

MIN 0

plays per month

90 %

media visibility

Graf - SPOL
Graf - DELOVNA STRUKTURA
Graf - IZOBRAZBA
Graf - STAROST
Graf - REGIJE

NEWS

ALL NEWS

DIGITAL MESSAGING

Go to Top